Idrett i Norge er basert på den enkeltes innsats i felleskapet. Rilindja er intet unntak. Alle våre medlemmer vet at deres innsats teller. Spillerne vet at vår suksess ikke er bygget på et one-mans show. Denne innsatsviljen kan bli din ressurs dersom lokal forankring er viktig for din bedrift.

Rilindja IL ble stiftet i 1987 og gjennom mange år har både unge og voksne opplevd store idrettsgleder i regi av klubben. Vi har gjennom disse årene hatt gode samarbeidspartnere med på laget, alt fra frivillige til sponsorer som har bidratt. Uten deres hjelp hadde vi ikke vært der vi er i dag.

«Gleden er å se det store i det lille»

I år 2013 skal vårt A-lag spille i 4.divisjon. Vi har fått en ny hjemmeside og våre frivillige bidragsytere har passert mangfoldige tresifrede arbeidstimer for at klubben skal utvikles videre. Vi tror at nettopp en hjemmeside kan være møtepunktet for medlemmer, interesserte, samarbeidspartnere og nysgjerrige.

«Å komme sammen er begynnelsen. Å holde sammen er framgang. Å arbeide sammen er suksess» – lokal forankring

Hvorfor skal du sponse oss?

Verdifull markedsaktivtet – Markedskommuniksjon:
Gjennom mange år har våre lojale sponsorer brukt Rilindja aktivt i sin egen markedsføring. De synes det er viktig å kommunisere ut til kommune, ansatte, lokalmiljøet, konkurrenter eller kunder at de er med og bidrar for et idrettslag.

Media omtale – Eksponering:
Rilindja sørger for gjennom sine samarbeidsavtaler at våre sponsorer synes. Utviklingen og interessen for lokalfotballen har økt enormt de siste to årene. Vår dekning i media er først og fremst for å profilere klubben på en god måte men like viktig er det for oss at våre sponsorer identifiseres med klubben.

Lokal forankring – Goodwill:
Bedrifter i Oslo viser oss gang på gang at de har «hjartet på rette staden». Våre spillere og våre kontakter kan brukes som et verktøy for å kommunisere eller bidra med et budskap for deres bedrift. Vi har en tropp på 30 spillere, alle med ulike kompetanse og villige til å stille opp for våre sponsorer.

Hva får dere?
Draktreklame, profilering på all vår treningsutstyr, markedsføring på turneringer og treningsleir vi deltar på, markedsføring på våre hjemmesider, markedsføring hos Rilindja-kontakter.

Send oss en e-post eller ring oss en nærmere prat. Epost: xhn@live.no Markedsavd.: 918 86 823