Da er det igjen tid for den årlige kåringen til Dagbladet, Klubben i mitt hjerte.

Klubben i mitt hjerte 2013 arrangeres av Norges Idrettsforbund og olympiske komite, Nordea, P4 og Dagbladet for å styrke det lokale idrettsarbeidet landet rundt. Avstemningen starter lørdag 9.november klokken 00.01, og avsluttes fredag 22. november klokken 12.00.

Rilindja IL har gjennom de siste årene lagt ned et hardt arbeid både når det gjelder å oppnå gode sportlige resultater men også hva angår integrering, mangfold og likestilling. Vi har mange nasjonaliteter på laget, et godt sosialt miljø og til slutt har vi også lykkes med å få vårt eget klubbhus der vi samler både ungdom og voksne. Vårt mål er å være en minst like god representant også de neste 25 årene og vi jobber iherdig hvert eneste år for at våre ungdommer skal få gode og trygge rammer når de bedriver den idretten de elsker aller mest.

Stem på Rilindja IL – Klubben i Ditt Hjerte.