Herd – Rilindja
Kampstart kl. 15.00
Arena: Amfi Moa Stadion

Link til Livestream hos Nettavisen

Serieåpningen mot Lokomotiv Oslo endte i 2-1 tap i en kamp der vi minst hadde fortjent 1 poeng. Nå venter en ny bortekamp og denne gangen skal vi til Møre og møte Herd. Skal vi tro ekspertene er dette et av de bedre lagene i avdelingen vår.

Hjemmelaget startet med 2-0 seier over Lokomotiv Oslo før det i helgen ble 2-1 tap mot Træff. De mistet to viktige spillere før denne sesongen, bl.a sin toppscorer Ingolfur Kristjansson som gikk til Raufoss. Parfait Bizoza og Christian Karlsbakk er nye forsterkninger og kommer fra Aafk.

Mulig lagoppstilling i morgen: Henrik Hagen – Jonas Ingebrigtsen, Christian Karlsbakk, Øyvind Hagen, Parfait Bizoza – Martin Mork Breivik, Henrik Grimstad, Kristian Halvorsen, Bendik Mathiesen – Erlend Skjong, Vegard Bruland.

Vi gleder oss til å bli bedre kjent med Herd og ser frem til morgendagens kamp. Husk at kampen sendes direkte hos Nettavisen. Matchstart kl. 15.00.

FORZA RILINDJA!