Rilindja IL har et flott klubbhus i fine omgivelser på Trosterud, nærmere bestemt Dr. Dedichensvei 24 C.

Klubbhuset er i daglig bruk og under fotballsesongen blir den også brukt av spillerne og laget, til spillermøter, ulike arrangement, kampforberedelser m.m. Våre venner og supportere frekventerer også klubbhuset. Vi viser også de fleste fotballkamper, enten fra Premier League, Serie A, La Liga eller Bundesliga.

Klubbhus: Leie klubbhuset

Er du på jakt etter lokaler for å arrangere bursdagsfest, julebord, årsfest eller til firmamøter? Vår arrangementansvarlig kan skreddersy deres arrangement helt etter deres egne ønsker.

Vi har kjøkken, storskjerm, prosjektor og lydanlegg slik at alt er lagt til rette for et vellykket arrangement for deg og dine gjester. Ta kontakt med vår arrangementansvarlig og vi finner alltid en løsning som du er tjent med: xhn (at) live.no