Nykomlingen Nasir Dernjani presenterte seg for hjemmepublikumet da Rilindja herjet med Bærum’s rekrutter.

Det som startet på verst tenkelige vis endte i en fotballeksjon og fotballfest på Haugerud Kunstgress. Gjestene tok ledelsen allerede etter 6 minutter da Alf Haslum ble spilt gjennom og gjorde ingen feil alene med keeper. Etter dette handlet det meste om Rilindja og spesielt en spiller. Nykomlingen Nasier Dernjani som på vakkert vis presenterte seg for hjemmepublikumet.

Rilindja Bærum

Nasier Dernjani vartet opp med tre mål mot Bærum

Den tidligere Skeid- og Strømmenspilleren signerte nylig for klubben og debuterte forrige serierunde med to mål mot Ski.

«Han er en sterk tilvekst for oss og har ekstremferdigheter som gir angrepet vårt en ny dimensjon. Men mest av alt er Nasir en lagspiller og riktig type som passer godt inn i spillergruppen vår», forteller trener og kaptein Blerim Rexhepi.

Rilindja – Bærum 7:2

Mål: Nasir Dernjani x 3, Xhanin Bajramaj x 2, Sjur Andersen og Toni Malsori.

Vi ønsker å takke dagens drommertrio, publikum og Bærum SK for kampen. Allerede om en uke venter en ny tøff bortekamp mot Christiania Ballklubb.

Takk også til kveldens fotograf som hadde tatt turen til kampen og tatt noen flotte bilder.

? Bilde: Fehmi Sejdijaj