Første trening onsdag 8.januar

A-laget starter med sesongoppkjøringen for kommende sesong onsdag 8.januar 2020 og skal trene to ganger i uken i Vallhall Arena.
Spillere som ønsker å komme på prøvespill er velkommen i januar men bes om å sende en e-post til vår hovedtrener på forhånd:
a-laget @ rilindjafk.no

Første treningskamp spilles 27.januar mot Heming.

Nytt for kommende sesong er at 4.divisjon nå kun inneholder to avdelinger og vi har havnet i avdeling 2. der vi skal møte:

Asker 2, Bærum 2, Christiania BK, GUI, Heming, Holmen, Kjelsås 2, Lommedalen, Lyn 1896 FK 2, Majorstuen, Sagene, Stabæk 3 og Årvoll.

– Lørenskog henter Daniel Støer

Daniel William Støer har signert for Lørenskog. Vi takker Daniel for bidraget hans i 2019 og ønsker han lykke til i årets sesong.
Samtidig ønsker vi å takke Lørenskog for en ryddig og profesjonell prosess rundt overgangen.

Daniel William Støer

Daniel William Støer til Lørenskog