Etter den overbevisende 7-1 seieren har vi nå tre nye treningskamper foran oss.

Først møter v Borgar Fotball der vi også får spille mot våre brødre i Lirim Rufati og Ilir Jusufi. Kampen spilles i Østfoldhallen 26.mars og kampstart er satt til kl. 20.00.

– Revansjens time

Som kjent tapte vi årets første treningskamp mot Nordstrand 4-1 på Niffen. Skeid ble dessverre offer i vår neste kamp der våre gutter vant hele 7-1 etter en trilleravslutning. Nå får vi imidlertidig muligheten til å revansjere tapet mot Nordstrand. 04.april spiller vi ny kamp på Nordstrand – kampstart er kl. 20.15. Kampen går på Nordstrand Kunstgress, Niffen.

– Nytt Østfoldlag i vente

Vi er glad i Østfold og har booket inn en ny kamp mot et lag fra regionen. Vi prøvde å få til en treningskamp mot Mike Dean og hans Sarpsborg 08 men endte likevel opp med en god motstander i Sparta Sarpsborg. Tirsdag 16.april er datoen du bør holde av for å få med deg generalprøven til Rilindja. Kampstart er kl. 19.30 på Spartabanen.

I mellomtiden gleder vi oss frem til landskampen på fredag mellom Norge og Albania. Vi håper det beste laget vinner og siden Norge har Valon Berisha på laget må vi nesten holde litt med begge lagene. Vi ønsker begge lagene lykke til.